dinsdag, mei 20, 2008

14

blonde kont

We moeten weten voor bepaalde tijd en nooit gaf me de indruk dat er iets wilde mij.

Tot op de dag dat ...

... Verscheen in mijn huis en zat in mijn bed, zei dat hij wilde praten.

Hij sprak, sprak ...

Maar niets.

De volgende dagen werden gelijk, er verschenen thuis, praten, praten, maar niet opende de benen.

Het begon te verschijnen in de mini-rok, blouse transparant ... Sit-up op de top van me, maar wanneer ik wilde iets meer, was het niet.

Op een dag kwam met een vriend en de twee gingen naar mijn kamer ... Wederom niets meer dan een paar grope, maar op zijn minst had het voordeel van de twee te doen ... Het was een soort van Menage à trois licht.

De dag na de Blond verscheen alleen en provocerend. Na veel grope, niet vasthouden en sprong naar hem.

Ze zei nee, en dat ik zou gaan leeg voor het huwelijk.

maar heeft zij, indien u wilt gaan maagd voor het huwelijk, wat gaat u naar het klooster te stoppen of te veroorzaken mannen ...

Geen opmerkingen: