vrijdag, juni 13, 2008

15

De Bruine

Amiga blonde bedoeld in de vorige tekst, ontmoet me er doorheen en discrete wijze, begon me te verleiden.

Toen ik klaar was met blond, dit bruine van 1,72 inch begon me uit te nodigen om haar huis en ik weet het beter, alsmede over haar grootste gebrek: Hij spreekt, spreekt, spreekt ...

Het was bijna onmogelijk om het rustig, dat is jammer, want het nemen van dat (grote) bal, het was een machine: Hoog, morena, mooi en dynamisch, de seksuele Nirvana zou niet ver weg ...

Toen eindelijk was ik in staat om te zien dat bruine in bed, waren er twee dingen in het dat ik de aandacht:

-- De borsten, maat 34, maar met tepels en onderneming, die Everest de scherpe;

-- Het feit dat hij zich stil tijdens het grootste deel van de tijd, die geleid heeft me na te denken over het volgende: "Het geheim van deze moet worden vastgesteld, waarbij het natte en wil seks."

"Het heeft veel potentieel" - ik zei.

Vandaag de dag, ik hoop dat zij heeft geconstateerd dat iemand geniet, en houdt stil. Vele malen per dag.

Geen opmerkingen: