vrijdag, juli 04, 2008

17

De pomp seksuele

Niet erg mooi, met een irritante stem, is er zeker van dat dit meisje de leeftijd van 19 had veel liefhebbers en suitors op.

En toch was het dat ik probeerde. Het werd mij door een vriend en al snel bleek deze interesse in mij, zo kort na al zijn toegewijd aanwezigheid in haar wijk.

Ze willen trekken veel van de kleding en lopen naakt, maar wat hij het meest gewaardeerd werd de snelheid was het nat, het was alsof er een knop die direct enthousiast over te laten. Verbazend.

Er waren periodes waarin vrijwel woonde met haar, aturando het temperament van de brand die deze bom had.

Vuur is van mening dat niet alleen in bed, maar ook in de discussie, bijna altijd van epische dimensies.

En de mondelinge? Divinal ...

Net te laat me door een soort oudere en rijk. Op het moment was ik geƫrgerd, maar nu begrijpen dat het was te veel voor mij.

Ze zijn altijd goede herinneringen

Geen opmerkingen: