maandag, juli 28, 2008

18

Een paar dagen geleden een ontmoeting met een Roemeense prostituee en ik was met spijt van krijgen, want niet alleen slimme, meer dan collega's, ik merkte dat niet goed voelde in het bedrijf van geslacht en het milieu rond. Er was geen sprake van een prostituee, maar een vrouw, een meisje in het midden van het avontuur dat is het leven in een vreemd land.

Ik vroeg hem of hij had het hoger onderwijs. Advocaat - antwoordde ze, zoals ik vasthouden in de hand door middel van geweld.

Als we kijken naar hun ogen met donkere helder, want ze voelde dat ik een soort van "veilige haven" in het midden van de storm, een schaap in het midden van wolven.

Afscheid te zeggen:

Te lo verdienen meer dan dat, denk voor jezelf dit is slechts een tijdelijke, want verdienen vraag naar iets meer.

Hij bedankte ze me een knuffel en die gestookt op me af met een mengsel van vreugde en verdriet in het gezicht.

Soms zijn er engelen in dat merk, verschijnen en verdwijnen zonder sporen, zodat wij alleen de efemeridade die momenten en een ontwaken naar iets nieuws.

Ik hoop dat ik mij bewust als een engel ja, Lucy.

Geen opmerkingen: